Followers

iklan iklan iklan!!!

leve your blog here

Friday, May 13, 2016

GEL LUTOX- DNARS

Gel Lutox diperkaya dengan kebaikan halia yang dapat melancarkan peredaran darah dan mengatasi penyakit sendi, ketegangan otot serta angin dalam badan seterusnya membantu menyegarkan lagi tubuh badan anda. Ia sesuai digunakan pada bahagian lengan, bahu, kaki, pinggang, tapak kaki mahupun lutut.

KEBAIKAN GEL LUTOX

  • Meredakan lenguh-lenguh badan dan ketegangan otot
  • Membantu merawat penyakit sendi
  • Melancarkan peredaran darah
  • Mengatasi masalah angin dalam badan
  • Membantu menyegarkan lagi tubuh badan
  • Membantu memulihkan radang serta kerosakan tisu tubuh
  • Mengatasi masalah kegatalan dan kulit terbakar
  • Membantu merawat masalah pernafasan
  • Melegakan pening dan sakit kepala
  • Sesuai untuk digunakan pada bahagian lengan, bahu, kaki, pinggang, tapak kaki serta lutut
  • Sesuai untuk dijadikan sebagai minyak urut







KANDUNGAN GEL LUTOX

Propylene Glycol: Propylene glycol merupakan sejenis cecair yang terhasil melalui kombinasi propylene oksida bersama air. Ia berfungsi sebagai bahan penstabil bagi melarutkan semua ramuan di dalam produk ini.
Glycerin: Glycerin adalah sejenis sebatian polyol yang bersifat antikulat serta berupaya mengekalkan kelembapan kulit selain membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka pada kulit, mengurangkan kesan lebam dan memperbaiki sel kulit.
Carbomer: Ramuan yang sering digunakan di dalam produk kosmetik ini berperanan memelihara kelembapan dan kehalusan kulit di samping mengatasi masalah kulit seperti jerawat dan kegatalan.
Menthol: Sebatian organik yang sering dihasilkan dari pudina dan kayu putih ini mampu mengatasi masalah kegatalan kulit mahupun masalah lain seperti kulit terbakar dan kusam. Ia juga berupaya menyingkirkan toksin serta membantu mengatasi penyakit sendi dan ketegangan otot. Sifatnya yang nyaman dan menenangkan penting dalam menyejukkan kulit.
Pudina (Mentha Piperita): Daun pudina merupakan ramuan penting untuk mengatasi masalah kegatalan kulit mahupun masalah lain seperti kulit terbakar dan kusam selain berupaya menyingkirkan toksin. Sifatnya yang nyaman dan menenangkan penting dalam menyejukkan kulit.
Serai Wangi (Cymbopogon Nardus):  Ekstrak serai wangi berupaya menyingkirkan toksin serta mengekalkan kelembapan dan kehalusan kulit. Tumbuhan yang bersifat antiseptik ini juga mampu mencegah jangkitan mikroorganisme seperti bakteria dan kulat yang akan merosakkan kulit anda.
Halia (Zingiber Officinale): Halia mengandungi khasiat dari sumber air, karbohidrat, serat, kalium, fosforus, kalsium, protein, asid amino, niasin, lemak serta vitamin A, B dan C yang membantu membuang angin dalam badan, melancarkan peredaran darah, membantu memelihara sistem saraf di samping membantu menyingkirkan toksin di dalam tubuh badan. Malah, halia turut berupaya mengatasi sakit pinggang serta meredakan penyakit sendi seterusnya menyegarkan tubuh badan anda.
Air: Air merupakan elemen yang penting untuk rawatan kesihatan dan kecantikan kulit. Ia berperanan memelihara kelembapan kulit, menyingkirkan toksin, melambatkan proses penuaan serta menyegarkan lagi kulit anda.

CARA PENGGUNAAN GEL LUTOX

  1. Sapukan Gel Lutox pada bahagian yang dikehendaki dan urut secara perlahan-lahan.
  2. Untuk kegunaan luaran sahaja.
  3. Jauhi daripada kanak-kanak.

                 ☏ SMS/WHATSAPP : 013-3844849 Fatin

No comments:

Post a Comment