Followers

iklan iklan iklan!!!

leve your blog here

Tuesday, July 12, 2011

Pameran pengantin PICC Putrajaya

Hah nak kongsi sikit ni...sabtu lepas g putrajaya tgk pameran pengantin kawan aku dok ajak2 sbb die nak kawin huhuhu.....miss dell heheh die yang xsabar nak kawin 2....aku pon i follow jelah.... sempat tngkap gmbr sikit je tkt aku pulak yg kena tngkap ngn designer baju2 2 hehehe 


ni gmbar yg sempat je...aku minat sgt ngn baju merah 2....hehehehe cantik x..tgh best2 berjalan tgk kad kawin baju2 katering photo2 kawin...jap g terserempak ngn xbf jeng3...hampeh tol die ngn tunang die pe lg menyoroklah aku ceh menyampah.....nsb bek xterserempak lg....tp papepon best dpt kuar ngn dell hahaha lame xjumpe rindu giler....miss dell nnt kita hang out together lg eh 



boleh x nak selitkan sikit time abg aku kawin....yg baju kuning 2 time kt terengganu n biru time kt johor...

No comments:

Post a Comment