Followers

iklan iklan iklan!!!

leve your blog here

Friday, January 11, 2013

CARA DAN TIPS SAPUAN FELINNA INCHLOSS


CARA DAN TIPS SAPUAN FELINNA INCHLOSS:


1) Selepas mandi pakai / sapu ke tmpat2 yang nk dikuruskan (jangan terlalu banyak dan sesuaikan/picit lotion dalam kuantiti yang sesuai). 

- Boleh disapu ke semua tempat bermasalah contohnya di peha, betis, perut, celah kaki, JIKA ingin sapu di muka dan bawah dagu pastikan DALAM KUANTITI ATAU SAPUAN yang NIPIS SAHAJA. 



2) Setiap kali/ 30 MINIT lepas makan, terus sapu inchloss di perut, ikut arah jam,sapu agak-agak 5 minit sebab nak bagi lemak yg uoll makan tu lagi cepat terbakar.



3) Rajinkan diri berjalan atau paling mudah pergi window shopping. Kalau nak exercise lagi bagus :) Keluarkan peluh.PASTIKAN Banyak minum air ATAU CUKUP 3 LITER air kosong sehari.



4) Selepas mandi (malam)sapu lagi tmpat2 yang nk dikuruskan then malam nak tido sapu kat perut, supaya masa tidur dia bakar lemak so bangun awal pagi mudah membuang/ lawas.



5) Selamat bagi ibu menyusu, mengandung dan kanak-kanak atas 6 tahun tapi jangan SAPU MACAM KITA UNTUK KURUS, bole guna jd macam VICKS letak kat dada atau kat ibu bapa yg lenguh2 badan atau sakit urat. Cubalah!





*KALAU TAK NAMPAK PERUBAHAN ANDA BOLEH CUBA UKUR SAPU DAN UKUR*

* DAN NAMPAK PERUBAHANNYA DALAM ANGKA*

JIKA SAPU  di muka jangan mix dengan produk lain seperti krim malam, dan lain2 untuk sebarang pencampuran dan pertembungan bahan2 yang terdapat dalam produk tersebut :)

Untuk bahagian dagu dan pipi pula, sapukan hanya sedikit lotion felinna inchloss sudah memadai. Buat urutan ke atas seperti gambarajah di bawah.




1 comment: